BusinessTech

כמה עולה רואה חשבון בקריית שמונה?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

תוכן עניינים

יש לכם עסק במרכז? שוקלים לפתוח חברה בצפון? עובדים עצמאים מהבית בדרום? אתם צריכים שירות של רואה חשבון מקצועי ומוסמך כדי למנוע טעויות ואי נעימות מול הרשויות.

בחירת רואה חשבון לעסק היא פעולה קריטית, במקרים רבים אפילו חובה, המחייבת שילוב של חיבור חברתי (בין רואה החשבון ללקוח) ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד. לא משנה אם העסק שלכם בקריית שמונה בצפון או בעיר אחרת שירות של רואה חשבון הינה הכרחית לניהול נכון יותר של העסק שלכם.

מיהו רואה חשבון?

רואה חשבון הוא איש מקצוע היכול לעבוד בכל מקום שירצה, העבודה שלו יכולה להתבצע כמעט מכל מקום כל עוד יש לו תנאי עבודה (מחשב, שולחן, תוכנות וכדומה). רואה חשבון בקריית שמונה הוא איש מקצוע לכל דבר המחייב לימודים מקצועיים, ניסיון עשיר, היכרות וחיבה לעולם הפיננסי. על מנת להיות רואה חשבון מוסמך על המועמד לעבור מבחנים קפדניים בישיבת המועצה ולעמוד בתנאים נוספים לטובת קבלת הרישיון והמסכה המלאה. אוניברסיטאות, מכללות ומוסדות אקדמיים רבים מציעים מסלולי לימוד גבוהים שונים לתואר בחשבונאות הנמשך בערך 4 שנים. לאחר סיום הלימודים נדרש לעבור התמחות נוספת של בערך עוד שנתיים במשרד רואה חשבון.

מה עוסק רואה חשבון בקריית שמונה?
רואה חשבון בקריית שמונה ירכז את מאמצי העבודה שלו באזור הצפון בסביבת קריית שמונה ויתן שירותים פיננסים לעסקים קטנים, חברות גדולות ואנשים פרטיים לפי דרישה וכמות עבודה. לאחר סיום הלימודים וההתמחות יוכלו רואי החשבון לתת שירותים פיננסים רבים וליווי לעסקים כגון – ייעוץ מס, ניהול החזרי מס, הוצאה מוכרת, קבלת החזרים ומענקים, טיפול במיסוי, הפקת דוחות כספיים, ניהול חשבונות, הנהלת חשבונות, הצהרת הון ועוד.
רואה חשבון העובד עם עוסק פטור נותן בדרך כלל שירות פעם בשנה כאשר יש דרישה לדוח כספי שנתי ולעיתים יש בקשות מצד הלקוח הדורשים מעורבות של הצדדים. כאשר מדובר בעוסק מורשה הדבר שונה, העבודה בין הלקוח לרואה החשבון שוטפת יותר, הדוחות מופקים מדי כמה חודשים וקיימות יותר משימות.

כמה עולה רואה חשבון בקריית שמונה?

ראשית, חשוב לציין כי יתכן וקיים הבדל במחירים של רואה חשבון בקריית שמונה לבין המחירים של רואה חשבון במרכז או הדרום אך קיים מחירון מקובל בשוק לפי אזורים, תחומי התמחות וסוג העבודה שנדרש לבצע.
בנוסף, סוג הלקוח גם משפיע על המחיר של העבודה כך למשל, במידה ועוסק פטור יבקש דוח שנתי. מחיר הדוח לא יהיה זהה כפי שיבקש עוסק מורשה. הסיבה לכך היא שעסקים קטנים דורשים פחות שעות עבודה ופחות מעבר על ניירת ומסמכים וכן הוצאות, הכנסות ורווחים נמוכים יותר. בעסקים קטנים הדברים ברורים יותר. בחברות גדולות צריך ממש לבדוק כל סעיף, לעבור בין מחלקות שונות, לתאם הוצאות, לעבוד עם מחלקות כספים ומשימות מורכבות וארוכות יותר.

אזורים שונים בארץ גם הם נהנים מחירים שונים כך למשל אזורים בפריפריה מאפשרים למשרדים רבים השכרה של משרדים במחירים זולים, כך גם בקריית שמונה. העירייה מעודדת עסקים בכך שמוזילים להם ארנונה ומיסים – דבר המאפשר לאותם בעלי מקצוע להוריד מחירים ולהתגמש בעלויות שונות – דבר שאינו קורה במרכז או עיירות גדולות וחזקות.