BusinessTech

עיצוב משרד קטן מעולם לא היה קל יותר! 5 טיפים לפניך

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

תוכן עניינים

עיצוב משרד קטן

עיצוב משרד קטן – התחילו מהבסיס

בבואכם אל המשרד החדש חשבו איזה קונספט מתאים לסוג העסק שלכם, כך תדעו למשל איזה סוג של רצפה תתאים למשרדכם החדש. האם פרקט? אולי שיש? או שמא סגנון אורבני המזכיר יותר בטון? תוכלו לקבוע סגנון מסוים שלפיו תעצבו את כלל המשרד ולהעניק לו את השיק המייחד דווקא אתכם. דגש חשוב שיש לשים לב אליו הוא דלפק הקבלה, חשוב שהוא יהיה מרשים, מסביר פנים ומעוצב בקפידה. כך כל הלקוחות אשר מגיעים למשרד שלכם גם יקבלו מענה הולם וגם יתרשמו מהכניסה למשרד טרם נכנסו לתוכו.

סביבה ירוקה חשובה מאד

תמיד נעים להיות בתוך משרד שבו יש עציצים או צמחייה אשר מעניקים גוון ירוק נעים ומרגיע. אם אתם חושבים שלא תצליחו לטפל בצמחייה חיה, תמיד תוכלו לשלב צמחייה מלאכותית איכותית. עיצוב משרד קטן עם נגיעות צמחייה ישוו למקום אווירה נעימה עבור כל מי שנמצא או מגיע אליו.
פן נוסף שניתן להשתמש בו עם צמחייה עבור עיצוב משרד קטן הוא להשתמש בה כחוצץ בחלל המשרד, כך גם תקבלו חללים מחולקים וגם תהיו מוקפים כל היום בירוק בעיניים.

כוס קפה להתחיל איתה את הבוקר

זה ידוע שבין הדברים הראשונים שאתם והעובדים שלכם עושים בבוקר זה הכנת כוס הקפה של הבוקר. במסגרת עיצוב משרד קטן חשוב שתקפידו על אזור מטבח נקי שבו יוכלו העובדים להיכנס ולהרגיש בנוח. גם אזור זה צריך להיות מעוצב בהתאם לקו העיצוב המשרדי שלכם. למשל מכונת קפה גדולה מאד במשרד קטן איננה מתאימה כלל, יתכן כי היא תצרוך מקום רב, וגם עלותה ותחזוקתה עשויים להיות יקרים מאד ללא נחיצות. לעומת זאת מכונה קטנה יותר שבה תוכלו לשלב קפסולות קפה בטעמים שונים יכולה להיות גם מגניבה עיצובית וגם לספק את הצרכים שלכם ביתר דיוק.
בנוסף, תוכלו להתפנק עם מספר כוסות של קפה בטעמים שונים לאורך כל יום העבודה.

הגדלת נראות החלל של המשרד

אין גאווה גדולה מזו להתחיל עסק משלכם ולשכור משרד. אל תתנו לגודל המשרד להרתיע אתכם, גם אם אתם מתחילים ממשרד קטן, זוהי נקודת התחלה, דריסת רגל ראשונית שממנה תוכלו להתקדם ולגדול. גם במשרד קטן ניתן להקפיד על עיצוב מהוקצע שישדר את המסר שאתם רוצים להעביר. אחת הדרכים לגרום לחלל המשרד להראות גדול יותר הוא לצבוע את קירות המשרד בגוונים בהירים כגון: לבן, שמנת, פנינה, בז' בהיר, אפור מאד בהיר וכדומה. ככל שגוון הקירות יהיה בהיר יותר כך תתקבל התחושה שמשרדכם גדול יותר.

אשליית הגודל

פן עיצובי נוסף אשר יכול לסייע לכם רבות הוא שימוש במראות. תוכלו להוסיף למשרדכם מראות בעיצובים שונים ובכך גם להעניק לקיר מראה מיוחד ומגניב ובאותו הזמן גם לגרום לחלל המשרד שלכם להראות גדול יותר ממה שהוא בפועל.
לסיכום, עיצוב משרד קטן הוא משימה מהנה שתוכלו להיעזר בה עם אנשי מקצוע דוגמת מעצבי פנים במידת הצורך או שתוכלו לעצבו בעצמכם אם ניחנתם בטאץ' עיצובי.