BusinessTech

שימוש חכם במידע גיאוגרפי בעסק

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

תוכן עניינים

מחשב נייד, מחברת וטלפון

אחת מהסוגיות הנפוצות שעימה מתמודדים ארגונים רבים המעסיקים סוכני שטח (המשתמשים באפליקציות ארגוניות המבוססות על מיקום) היא כיצד יוצרים שכבת מידע חדשה המחשבת מסלול מהיר. דילמה נוספת קשורה לאיתור העובד הנמצא במיקום הקרוב ביותר לקריאת לקוח. את כל אלה אפשר לפתור באמצעות ממשקים חכמים המאפשרים לנתח קורדינטות ולהקל על התהליך.

כל הסודות של ממשקי המידע הגיאוגרפי בנמצאים בקליק-ויו

מסתבר שלא צריך לפתח תוכנה מיוחדת כדי לעשות זאת. תוכנת קליק-ויו כוללת מודול המאפשרת לבצע את כל הפעולות הללו. התוכנה מתמשקת לכל יישום קיים בעסק, ומוסיפה לו את הפונקציונליות החכמה הדורשת חישובים של קורדינטות בזמן אמת.

במדעי המחשב ידועה הבעיה הנפוצה שנקראת ה"סוכן הנוסע" – איך מחשבים את המסלול היעיל ביותר של סוכן שצריך להיות בכמה מיקומים באותו יום. מערכת מידע גיאוגרפי יכולה לבצע גם את הפעולה הזו באמצעות ניתוח של המרחק של הסוכן מכל אחת מהנקודות ויצירת המלצה לאן כדאי לו להגיע בפעם הבאה.

מי משתמש בתוכנה הזו?

לתוכנה הזו יש כמות מאד גדולה של שימושים הקשורים למידע גאוגרפי. יכול להשתמש בה עסק שעוסק בתחום התחבורה הציבורית או חברה שמציעה שירותים שונים שקשורים למיקום. כמו כן, כל חברה המעסיקה טכנאים בשטח יכולה להשתמש ביתרונות התוכנה ולייעל משמעותית את העבודה.

בנוסף, התוכנה מתאימה גם לכל עסק שמעוניין להפוך את הנתונים הנמצאים בחברה לאינטראקטיביים באמצעות הצגתם על מפה. התוכנה מייצרת קורדינטות שבהן אפשר להשתמש וליצור שכבות מידע מעניינות לצורך תכנון טיול (לאפליקציות בתחום התיירות) או תכנון מערכי הדרכה של עובדי חברות בהתאם למיקום הגיאוגרפי שלהם.

מדוע לא לפתח לבד את המאפיינים הללו?

חברות גדולות מפתחות לפעמים לבד חלק מהמאפיינים. אך, כאשר משתמשים בתוכנה צד שלישי שכבר כוללת את כל היתרונות, ואין צורך לבדוק אותה ולפתור באגים, קל יותר להגיע למוצר מוגמר.

כמו שהרבה מאד אתרי אינטרנט כיום משתמשים ב-API קיים של שירותי מיקום, כך גם הוספה של תוכנה עם מאפייני מיקום למערכות המידע בעסק חוסכת זמן ומשאבים.

מי יכול לסייע בהטמעה של המערכת?

כדי להטמיע את המערכת ולהשתמש בה באופן אופטימלי כדאי להיוועץ במחברה בעלת ניסיון ביצירת פתרונות בינה עסקית לארגונים. חברה זו תוכל למצוא את המשימות המתאימות בארגון שהמידע הגיאוגרפי יוכל להעצים.

אם כבר קיים בעסק מידע חשוב לגבי כל מיקום ומיקום ניתן יהיה לשלב אותו בדו"חות חדשניים ומרשימים. כל זאת, תוך שילוב מספר מודלים בתוכנית קליק-ויו המציגים את הנתונים ממספר מקורות מידע במקביל.

לסיכום, אם אתם רוצים להשתמש ביעילות במידע הגיאוגרפי בעסק, כדאי לשלב את המערכת של קליק-ויו. היא מעניקה מגוון רחב של יתרונות הן בשלב ההטמעה וההתממשקות עם מערכות קיימות והן מבחינת קלות התפעול והנראות של התוכנה. נסו לחשוב כיצד תוכנה זו תוכל להשתלב גם בארגון שלכם.